Clientii pot obtine detalii online despre factura Romtelecom

 
Toti clientii companiei Romtelecom pot afla online detalii despre factura Romtelecom precum si alte informatii in legatura cu serviciile folosite prin noua aplicatie My Account, a anuntat luni (22 septembrie 2008) operatorul de telecomunicatii. My Account este o aplicatie interactiva, usor de utilizat, care ofera in timp real informatii despre facturi, optiunile activate, adresa de e-mail Clicknet a unui client Romtelecom si, de asemenea, despre data si locul unde a fost facuta ultima plata a unei facturi Romtelecom.
 
Aceasta aplicatie este disponibila fara nicio taxa pentru toti clientii care isi doresc un control riguros al serviciilor de comunicatii, precizeaza Romtelecom. Prin My Account un client poate vizualiza ultimele 6 facturi, anexele corespunzatoare acestora, precum si convorbirile efectuate intr-o perioada data. Aplicatia permite clientilor sa verifice convorbirile realizate si in intervalul orar in care acestea nu se tarifeaza sau traficul dintre doua date specificate.
Mai mult, aplicatia ofera clientilor posibilitatea de a-si schimba parola pentru contul de e-mail Clicknet si de a semnala un deranjament, daca este cazul, precum si de a vizualiza evolutia rezolvarii acestuia. De asemenea, clientii pot solicita online anumite servicii sau pot transmite sugestii.
 
My Account poate fi accesat gratuit de catre orice utilizator al unui serviciu Romtelecom, folosind un sistem de autentificare cu un grad ridicat de securizare. Aplicatia poate fi folosita de la orice calculator conectat la Internet si este este disponibila la adresa www.romtelecom.ro/myaccount. Romtelecom a lansat recent trei noi abonamente de voce si conexiune gratuita la Internet pentru un an prin care intentioneaza sa-si mentina cele aproximativ trei milioane de clienti.
 
La finele lunii iunie 2008, Romtelecom avea 2,994 milioane linii telefonice fixe, in scadere cu 3% fata de 3,087 milioane linii telefonice fixe la finele lunii iunie 2007. Operatorul a anuntat o incetinire considerabila a pierderii de linii telefonice fixe in conditiile in care in perioada iunie 2007-iunie 2006 s-a inregistrat un declin de 18% a numarului de linii telefonice fixe.
Compania a reusit sa tina sub control rata deconectarilor, mentinând relativ stabil numarul de linii telefonice fixe, astfel incât veniturile generate de noile servicii (Internet broadband, date pentru segmentul de business, TV) sa compenseze scaderea veniturilor din telefonia fixa traditionala.

11 comments

Get RSS Feed
  1. Nevrincean Petrica

    Stirea este beton….
    Imi place aceasta idee de verificare on line a datelor despre factura Romtelecom…
    Bye, si la mai multe informatii… on line.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete și atribute HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Protected with SiteGuarding.com Antivirus