dieta-raw-ww

Alimentele care NU produc mucus sunt esenţiale în procesul de vindecare

Aşadar, CE ALIMENTE NU PRODUC MUCUS şi pot fi consumate în perioadele de ”POST”, săptămânale sau lunare?

 

1) FRUCTELE sunt pe locul 1 – în special fructele ”dulci” (alcaline), BINE COAPTE (fructele ”crude” sunt totdeauna mai acide!)  consumate ca atare sau sub formă de sucuri de fructe. SĂ NU AVEŢI GRIJĂ LA CANTITATE!

FRUCTELE NU ÎNGRAŞĂ (este un ”mit” demolat de experienţa practică – fructele conţin FRUCTOZĂ, un zahar simplu care ajută sistemul nervos şi ficatul şi intră în celule fără să folosească receptorii de insulină, fără să încarce pancreasul!)

FRUCTELE NU CRESC GLICEMIA – fructele proaspete NU SUNT ZAHĂR!

FRUCTELE sunt foarte utile pentru ”curăţarea tubului digestiv” (au efect anti-constipaţie,chiar unele dintre ele au efect laxativ, aşa că aveţi grijă la combinaţii şi efecte).

 

2) LEGUMELE crude – consumate ca atare sau sub formă de salate,legume de toate tipurile – rădăcinoase, frunze sau ”fructe” ale legumelor – funcţie de disponibilitatea în anotimpuri. Dar şi consumate uşor preparate termic (la abur, sote, fierte, grătar, supe, ciorbe etc).

 

3) SEMINŢELE de toate felurile – nuci, seminţe dovleac, floarea soarelui, de susan, de in, de chia, de cânepă, de pin, migdale, caju, fistic, alune de pământ sau de pădure, castane etc etc. CONSUMATE CU MODERAŢIE, pentru că în cantitate mare şi ele produc mucus şi acidoză!

 

4) VLĂSTARII obţinuţi prin germinarea diferitelor seminţe (consumaţi cu MODERAŢIE – pentru că au multe proteine, respectiv ”amino-acizi”!)

 

5) GRÂNELE FĂRĂ GLUTEN (orezul, porumbul, hrişca, meiul şi Quinoa) şi produsele din ele – consumate sub formă gătită, combinate cu vegetale

 

6) LEGUMINOASELE (consumate CU MODERAŢIE) – precum fasolea, mazărea, năutul, lintea, bobul, soia şi produsele din ele.

Aşadar, aveţi FOARTE MULTE alternative pentru POST şi DETOXIFIERE.

Să nu uitaţi de POSTUL CU APĂ DE 24 de ore – o dată pe săptămână – mai ales în perioada primăverii, care este foarte util pentru ”punerea în repaus a tubului digestiv” şi eliminarea de mucus (SĂ NU VĂ SPERIAŢI DE ”MIZERIILE” ELIMINATE DE CORP ÎN ACEASTĂ PERIOADĂ – NICI DE CUM VĂ MIROS GURA, PIELEA, URINA ŞI SCAUNUL!  ESTE FOARTE BINE SĂ EVACUAŢI LA EXTERIOR TOXINELE!).

FOLOSIŢI CÂT MAI MULT ÎN DIETĂ ALIMENTELE CARE NU FORMEAZĂ MUCUS. Şi doar ocazional pe cele producătoare de MUCUS. Ţineţi posturile ortodoxe sau posturi periodice,  cu apă sau cu alimente neformatoare de mucus. Şi sănătatea dvs. va fi foarte bună, dispărând simptomele neplăcute şi vizitele la medic.

Dr. Sorina Soescu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete și atribute HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>